Allison kommentjeire válasz:

”Nos megint elborítalak téged pár kommenttel :D (szólj, ha már unod :P)
-ki az a Németh György??? XD Gratulálok, hogy neked a Szent György ugrik be róla XDD viszont amit írtál róla, h milyen az irodája, hát no comment... O.O"
szegény Nórit is rávetted hogy térjen be oda, ejnye *csóváljaafejét*”

Én? Dehogy unom, nyugodtan írj. :) Németh György? Az az ürge, aki a rádióba dumálja a közérdekű közleményeket. ^^
Szegény? XDDD Dehogy szegény. Inkább szegény én… Ne tudd meg mit kaptam érte. XDD

”-mikor leírtad, hogy szent györgy, nekem rögtön beugrott Jézus XDD és lám, pár sorral lejjebb már volt is egy rajzórátok Jézussal XDD nem semmi a tornacipős-kártyázós hozzászólásod (tudd, hogy tíz percig ezen nevettem :P )
-amúgy higgy nekem, nem lesz hármas az angolod... biztosan jobb lesz :) (nem árulom el nekem mennyi lett XP )”

Hehe, legalább nem csalódtál bennem. Igazi gondolat olvasónak érzem magam. ^^
10 percig? Huh nem is tudtam, hogy ez ilyen muris. :P
Egyébként de 3-as lett. ^^ És én örültem neki, tudd meg. Annyira rossz lett neked? Vagy annyira jó? Szerintem utóbbi. :)

”2-es számrendszer?? Te jó ég! XDD nagyon benne vagy a matekban :P
(amúgy bocsi, hogy tegnap mégse taliztunk ^^ bejöttem a suliba, de onnantól elvonták a figyelmem, és mire észbe kaptam, hogy "Anita!" már mindig becsöngettek XD bocsi, majd legközelebb ^^)”
Én aztán nem vagyok benne a matekban… Csak tavaly a tanár ezt a fejünkbe verte. :)
(Egyébként észrevettem, hogy el lettem ám felejtve… Pedig én még a keresésedre is indultam… -.- Legközelebb??? Már csak két hét. Sőt már lassan annyi se… Erről jut eszembe, már csak 18 napom van a szóbeliig. Nem akarooom! Sok szerencsét hozzá! ^^)

Éééés akkor írok. A héten úgyis tele vagyok mindenféle dogával. Aztán jövő héten neki állhatok az angolnak… -.- Na de most nem gondolok rá.
Ez a mai nap… Tényleg katasztrófa volt.
Reggel bevertem a térdemet elég szépen, ezzel kezdődött a lavina.
Itthon maradt a tolltartóm…
Metrónál:
Megálltam úgy közép táj felé. Jön a metró, megáll és pont egy ajtóval találtam szembe magam. Milyen szerencse – gondoltam. Kinyílnak az ajtók. Kivéve előttem, valamiért ott zárva maradt. XDDD Most komolyan, ez is csak velem történhet meg. Ez már a második ilyen. Gyorsan beszálltam egy másik ajtón és leültem. Egy kis idő után jött a vezető és kifeszítette. Onnantól működött egészen addig, amíg el nem értük a Klinikák állomást. Felálltam, hogy most már csak azért is ott szállok le... Ezzel csak annyi volt a probléma, hogy az ajtó ezt nem így gondolta… XDD Nem fogjátok kitalálni, de nem nyílt ki. :P
Sikeresen eljutok a tornateremig. (igen, jól látjátok sikerült eljutnom kisebb balesetek nélkül odáig) Tesit is túl éltem, de lehet azért, mert csak futni kellett. :D
6 óráig nem történt semmi lényeges azon kívül, hogy kémiából nem buktam meg. :)
Haza felé:
Hihetetlen, de a metrónál minden rendben ment. De aztán… Megint más merre mentem haza természetesen. ^^
Mennék át az úton… Kezdjük ott, hogy a zebrán majdnem elütött egy kocsi. Ahogy visszaléptem, a sarokról is kifordult egy kocsi és az amelyik majdnem elütött egyenesen belé ment. :S Ma a balszerencse a párom úgy látszik. Kíváncsi vagyok mi jöhet még. -.-

Irodalom órán:
”Ofő mondja: akkor megnézzük, hogy hol vannak üres foltok a tudásotokban a 9-es és 10-es tananyagot illetően.
Én: Szerintem jó nagy sötét foltok. „ XDD
Írt a táblára és nem tudtuk lemásolni, mert elé állt a tanár. Előttem lévő megszólal:
”De ha benne van a táblában, akkor nem tudom leírni.”
Ha nem tudtátok volna, akkor a tanár időközben beépült a táblába. :P

Múlt héten valamit nem tudtam a hiányzásom miatt és kérdezgettem, hogy ez mi, meg ilyenek.
Osztálytársam beszól: „Maradj már, itt sem voltál az elmúlt 200 évben, pont téged feleltetne…” Attól még nem árt tudni, hogy mit nem tudok, nem?

Angol órán:
Olivér: Beszélgessünk angolul akkor.
Én: Rendben, de én előre figyelmeztettelek…
Kérdeztem tőle, hogy a városban milyen járművekkel lehet utazni.
Elkezdte mondani, hogy a tömegközlekedés nem szennyezi a környezetet. Erre mondtam neki, hogy ez nem igazán így van… Elkezdtünk vitatkozni… Oda lyukadtunk ki, hogy a bicikli is szennyezi a környezetet, mert a bicikligyárak gumival dolgoznak és akkor mennyi szennyező anyag kerül a levegőbe. XDDD Onnan indultunk, hogy tulajdonképpen annyit kellett volna mondani, hogy busz, villamos, metró, hév meg ilyenek. Neeem, mi a bicikli gyártásról beszélgettünk angolul. XDDD
Később kérdeztem tőle, hogy van-e házi állata. Mondta, hogy nincs. Kérdeztem miért? Azt mondta, hogy büdösek. Mondom, hogy a hal nem büdös. Közölte, hogy az is büdös. Mondom akváriumon keresztül hogy lenne már büdös? (de komolyan) Mondja, hogy 1 hónap után már az lenne. Ha nem takarítod, akkor még jó, hogy büdös lesz... A házi állatoktól indultunk és kilyukadtunk oda, hogy miért büdösek a halak. XDDD

Nóci: Jól vagy Jani?
Én: El.

Keresztrejtvényt fejtettem: „Annyira itt van a fejemben, de nem bírom kihúzni.” XDDD
Én kihúzom a fejemből a dolgokat, mint a fiókokat, csak néha nem találom, vagy beragad. :P

És júúúj majdnem elfelejtettem! Hétvégén Gárdonyba mentem anyuval.
Postás bulira. Na már most én csak azért szeretek lemenni ilyenkor, hogy megnézzek egy rakás postást részegen. XDD
Anyu mondja pénteken: Vettem neked sört. - Apu mögöttem állt, azt hittem neki mondta. Mondtam is apának, hogy: Lesz mit inni az esti meccshez.
Anyu közbe szólt: Én neked vettem.
Leesett az állam: Tessék?
Anyu:  Hát, ha már mindenki iszik, akkor te is igyál.” Itt volt az a pont, hogy azt hittem álmodok, vagy a kész átverésbe csöppentem.
Én: De hát én nem szeretem a sört…
Anyu: Azt vettem, amelyiket szereted.
Citromos sör az egyetlen sör, amit szeretek. Életemben nem gondoltam volna, hogy anyával egy asztalnál ülök és sörözünk. XDD
Na ennyi lenne mára. Megyek és csodák csodájára befejezem a Bartók Béláról készítendő házi dolgozatot. XDD Még azóta is döglesztem. De holnap van a határ idő…
Péntekre is kéne két házi dogát alkotnom. És csütörtökön matek tz. Áááá nem akarom. Nem értek én a matematikához. :( Nem is akarok, de ez sajnos nem kívánság műsor. A másik probléma, hogy ezen a dolgozaton függ az év végi jegyem, hogy 3-as vagy 2-es leszek. :S Drukkoljatok, hogy sikerüljön egy 3-asra! Légyszi!! ^^
Na tényleg mentem. ^^

Szifonváltáska! ^_^

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yana-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr591159517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása