Izé bejegyzés

 2009.10.14. 21:16

Izé, mert csak úgy izé, mert izé nem tudok címet. XDD Szóval izé. ^^

 

A mai nap… Yaten írt tegnap este: 07:05-re megyek hozzád reggel, mert 8-tól ZH-zok, mondom: oké.
Ma reggel 05:30, Yana-channak kipattannak a szemei és megnézte mennyi az idő, 07:30. Jéézusooom neki álltam felkelni… Aztán miután jobban sikerült kinyitni a csipáimat rájöttem, hogy még csak fél 6. Oké, akkor visszafekszek. XDD Anyát is felébresztettem természetesen ő meg elküldött valahová. :P Zenét hallgattam, mert nem tudtam visszaaludni. Lassan eljött a 06:30, amikor kelnem kellett volna. Csak még ezt és ezt a számot, aztán felkelek… A vége mi lett? Közöltem anyával, hogy első órát kihagyom, Yaten-nak ment a sömösö, hogy ne várjon, mert lusta vagyok felkelni. XDD
Bementem gazdaságismeretre… Bazz, az a tanár… Üvölt, de szó szerint! Uccsó padban ülök a sarokban (ott a legjobb aludni XD) és még ott is hangos. Minden mondata után azt mondja, hogy: ugye?? Ááá… Aludni se lehet rá. -.- Ma kipróbáltam úgy, hogy zenét hallgattam, de még a leghangosabb és legdurvább rock zenémet is túl üvöltötte, komolyan károsítja a hallást ez a tanár. Pedig teljesen kussban ülünk… Mindegy… De legalább jót röhögtünk órán…
Tanár: „Csúnyán is tudom csinálni, oda tudom csapni a könyvemet vagy a papucsomat!” ---> kivételesen rosszak voltunk, de erre mindenki megnézte, hogy tényleg papucs van-e rajta. XD
Barack Obamáról volt szó, hogy ő kapta a béke Nobel-díjat.
Tanár: Obamának az a feladata, hogy fent tartsa a békét a következő életében.
Fruzsi: Nem, Obamának az a feladata, hogy életben tartsa a barackjait. XDDD

Egyébként meg totálisan semmi értelme nem volt a mai napnak. XDD Biosz fakton jót röhögtünk. Kísérleteztünk. Csináltam ezüstöööt!!! Haza is hoztam. ^^ Mutogattam anyámnak Europarkban erre majdnem bombariadó lett belőle, mert kémcsövestül hoztam el. XDD Azt hitték valami robbanó anyag van benne.

 

Júúúúj!!! Végreeeeee visszakaptam az egyetlen, a tökéletes és pótolhatatlan telefonomaaaaat!!! Annyira hiányzott… Felturbóztam témákkal, zenékkel, meg minden, erre lefagyott állandóan, meg kikapcsolt. Igaz, most elveszett róla minden telefonszám, na de az animés témák a lényegek. :P És a képek… *-* A drága képeim… Éééés a zenéim… *-*
Okééé… repdes az örömtől, hogy visszakapta a telóját. XDD

 

Ma még volt valami… De elfelejtettem, hogy mi, nem volt nálam a naplóm, hogy felírjam, a fene… -.-

 

Ja és ezt a bejegyzést egy egész nyomoronc órán át írtam, mert 11 ember talált meg ma… -.-
Tudtam, hogy nem kéne felmennem. XDD Na de itt csörögnek az izék msn-en, meg minden én meg gépelek, kérdezik, hogy hol vaaaaagy???, írjá mááááá!! – mondják, hahóóóóó… stb. stb. XDD Na azért csak elkészült ez is. :P

 

Eleget tettem leghűségesebb olvasómnak is, aki tegnap Angliából zaklatott, hogy irjál máááár!!! :) Mellesleg, most is ezt csinálja. Csak ennyi különbséggel: kész van már?, nem akarlak sürgetni... XDDD Ááá nem, téényleg... XDD

Szóval ma nyugodt lélekkel fogok lefeküdni. ^_^

 

Szifonváltáska!!

---> úúújra itt a kicsi, drága (tényleg), pici (annyira nem), fehér telefonooooom!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yana-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr881450752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Allison 2009.11.22. 00:02:26

Zaklatlak, bizony :P
Ilyen bejegyzeseket orom olvasni :D :D
Imadom a Blogod, ezuton is!! ^^
süti beállítások módosítása