Sajnálattal kell közölnöm, hogy elfelejtettem az én kicsikém szülinapját. :(

Deeee most nagyon sok és még annál is több szülinapot kívánok az én Blogomnak! ^^

Október 7-én volt 1 éves. :)

 

Na de, hogy valami „tartalma” is legyen a bejegyzésnek… Közben próbálok egy tányér levest egyensúlyozni az ölemben, szóval kissé érdekes testhelyzetben gépelek, néha kanállal a számban. XDD

 

Beszámolok a múlt hét eseményeiről a suliban. Sajnos még mindig áll, ha 100 évig nem dőlt össze nekem biztos nincs olyan szerencsém, hogy pont egy vasárnap összedőljön.

De bombariadó már volt egyszer, az jó buli volt. ^^

Na igen az angol óra… Határidő naplómban van egy ilyen kis levelezés Böszivel:

Böszi: Jaj, jaj, belefirkáltam Anita szent füzetébe.
Én: Most hogy mondod…tényleg szent. ^^
Böszi: Ja, mint egy szent tehén. XD Nem szereted a teheneket?
Én: Dehogyis nem…nagyon finom pörköltet lehet belőlük csinálni. XDD

Ééés még hozzá mondtam ezt: „Én vagyok a szent tehén, ülök a pörkölt közepén.” XDD A tanár meg kérdezte angolul, hogy mi olyan vicces, mi csak annyit tudtunk kinyögni, hogy: Nothing…nothing… XDDD

 

Német órán:

Feri: Meine Hobby… bazd meg XDD

 

Tanár csapkodta az asztalt, hogy használjuk a szótárt, a végén már üvöltött majdnem.

Dani beszól: Nyugi van már!
A tanár egyből elnémult, hirtelen semmit nem tudott mondani. XDD

A hétvége… Nem is itt kezdem, hanem szerdánál.
Be kellett mennem fénymásolni, anyu már régóta mondta, hogy van egy animés srác a munkahelyén, ő segített fénymásolni, kb. 10 perc múlva már úgy voltam vele, hogy mindjárt leütöm valamivel. XDD

Szóval pénteken megint be kellett mennem fénymásolni anyu pedig éjszakás volt. Drága Bandi pedig képes volt bejönni fénymásolni nekem, mert ugyebár azt nélküle nem tudnék… :P
Utána meg valami találkozóra ment és addig-addig piszkált, míg igent mondtam… Itt kezdődött minden. XDD Éjszaka elmentünk gyalog a Tesco-ba, reggel fél 4-re értem haza, anyu úgy tudja este fél 12-kor már húztam a lóbőrt… Egyébként semmi turpisság nincs benne… :P
Szombaton megint anime klub találkozó, Europarkban a Saturn-ban lődörögtünk egy darabig aztán szépen szállingózott mindenki. Tudni kell, hogy Yaten-nal már megbeszéltük egy hete, hogy mi szombaton bulizni megyünk. Reggel fél 5-re értem haza és szarrá áztam, de ettől függetlenül fergeteges buli volt. ^^

 

A mai nap… Elhatároztam, hogy felkelek reggel fél 6-kor tanulni. Na ebből az lett, hogy reggel esett le, hogy nem vittem hátra a hosszabbítót, se az olvasó lámpát, így elég nehéz lett volna bármit is olvasni. (Szerintem lámpánál se láttam volna túl sok mindent XDD )

Mondom, akkor  bemegyek korábban, nem számít… Ja, hogyne, persze… Elaludtam, mint a fene, rohantam is. Anya itt röhögött rajtam, amikor itt ugráltam fél lábon, miközben a nadrágot ráncigáltam felfelé, a pizsama felsőmet meg lefelé egyszerre és majdnem felborultam. Igazság szerint fel is borultam, csak éppen anya ágyába, ráadásul anyára. XDD

Eljutottam a suliba, természetesen esett ez a rohadt eső… -.- Bementem leültem, lefeküdtem a padra és ennyi. Aludtam. Végig az egész napot, irodalom órán aludtam a legjobban, még álmodtam is. XDD Hatodik órában, meg megírtam a töri dogát, csak egy évszámot cseréltem fel. És az első próba töri érettségimet 4-esre megírtam. ^_^ (Büszke magáraaaa)

Informatika óra… Ez iszonyat gáz volt!!! Szöveget kellett szerkeszteni kb. első évfolyamos anyagból. -.- Ekkora időpocsékolást, Istenkém! Komolyan mondom inkább a Word-ben leveleztem a szomszédommal. :) Na mindegy.

Szóval ennyi lenne mára, agyilag totálkár. ^_^

 

Még egyszer bódóg szülcsike napcsikát blogocskám! XDDD

Szifonváltáska! ^_^

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yana-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr421445831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása