Most íroooook!!!!!

 2009.08.19. 22:07

Bocsánat a hosszú szünetért, de kicsit el voltam havazva (nyáron...XDDD). Dolgozgattam. ^_^
Viszooont most voltam nyaralni Balatonlellén. 7-en voltunk, mint a gonoszak.
És nagyon király volt. Bővebben most nem írok erről, mert szerintem 1 napig olvasnátok...
És mint tudjuk a monitor rontja a szemet és erre tekintettel nem fogok hosszú bejegyzéseket írni. :) Meg aztán valamiért nem tudok annyit írni, pedig bugyog bennem a hülyeség áradat, de annyira sok, hogy nem tudom kigubózni őket... Egyszerűen nem tudom, hogy mivel kezdjem, mert ahogy belkezdek az egyikbe máris megrohan egy másik emlék egy másik élmény. Biztos tudjátok, hogy milyen az, amikor egyszerre akartok 10 dologról beszélni, csak nem megy. ^_^
De majd megpróbálom lassanként adagolni a dolgokat. Csak...csak egy kicsit emésztem a dolgokat. XDDD

Négy szóval: Éljenek a döglött angolnák! XDDDD (Ennek is külön története van, jól gondoljátok, de most fáradt vagyok hozzá...)

Szóval elmegyek és kialszom ezt a 4 napot. Bááár holnap reggel fél 7-kor kelek... De jó lesz. ^_^

Szifonváltáska! ^_^ A lejjebb lévő kép a 4 nap illusztrálása kb. XDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://yana-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr341324336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása