Kósza gondolatok

 2009.07.11. 01:29

Sziasztok így munka után! :)
Én vagyok a plazma királynő! XDDD Na mindegy.
Kicsit pihent vagyok agyilag, 3 napja nem aludtam és kezd meglátszani rajtam.
Mind szem alatti karikákban, mind szellemileg. :P
Felvetődött bennem néhány kérdés...
Például hogyan olvassák le a napórát éjszaka? A páratlan siker jobb, mint a páros? Ha Jézust vízbe fojtották volna, akkor most akvárium lenne a templomok tetején? Honnan tudja az intelligens mosópor, hogy hol a folt? Hogyan jöttek rá, hogy a tehén tejet ad és, hogy az jó nekünk? Ha olyan járművel megyünk, ami fénysebességgel megy, akkor mi lesz ha bekapcsoljuk a fényszórót? Hogyan lehet felaprítani vattacukorral egy dízelmozdonyt úgy, hogy a moszkvai nyugdíjasok ne érezzenek késztetést arra, hogy megegyék a zsírkrétát? Ha a teflonhoz nem ragad hozzá semmi, akkor a teflont hogyan ragasztják a serpenyőhöz? Milyen színű lesz a kaméleon a tükör előtt? Ha egy traktor 567 nap alatt szánt fel 62 kg lekváros kenyeret, akkor egy Kamaz hány nap alatt hoz el valahány kopasz farkast, és üvöltenek a samponok?

Szerintem ez a vég számomra. XDD A mai nap is katasztrófa volt. Nem bírok koncentrálni egyszerűen, viszont legalább az okát tudom. Csak nem tudom megoldani... :(

Ennyi lett volna mára, meg tegnapra, meg ilyesmi. :)

További jó nyarat kívánok mindenkinek! ^_^

Szifonváltáska! ^_^
 

A bejegyzés trackback címe:

https://yana-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr131239768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása