Bartók, kedves barátom!

 2009.05.12. 14:35

Megint írok… Nem akarok házi dogát írniiiii!!!
Bartók haverommal már eleget foglalkoztam… Végül is 2 oldal megvan a dolgozatból…
Himnusszal nem tom mit kéne csinálni…
Angolhoz nincs kedvem legszívesebben eltörölném a Föld színéről…
Wáááá!!!

Itthon ülök. Lemon Tree-t hallgatok. XDDD Meg Felicita-t. Meg, meg ami jön.
”Say: Dara tap tirap…” XDDD Jól vagyok, elvagyok. Hé ez tök jól rimmel.
Bartók feldobta a pacskert,
Én meg az agyam.
Barátom emigrált,
Agyam is emigrál.
Azt hiszem ez már a vég… Ha én verselek, akkor ittam, de most nem ittam. Tényleg…
Miért vannak ének órák? És miért akarja az ének tanár állandóan, hogy énekkaros legyek?
Kérdések, amiket inkább nem akarok tudni.
Himnuszt tudom, de mit kő róla írni? Nem tom. Akarom tudni? Nem. Oké ezt megbeszéltük. ^_^
Angol elmehet Afrikába? Igen. Zavarna? Nem.
Fekete, fehér, igen, én nyerteeeem! :P

Tényleg a matekom 2-es lett! Asszem…
A törimet meg nem tudják eldönteni, hogy 4-es, vagy 5-ös legyen… Hát igen a végén az a beszólásom, hogy: „Szóval az indiánok kipurcantak.” Lehet nem kellett volna…
Most miért? Legalább felturbóztam a hangulatot a többi vizsgázó is jót mulatott, legalább addig se idegeskedtek. Nem? Én csak jót akartam…
Egyébként tudtátok, hogy van Pocsolyajáró hely? Én csináltam… Búcsújáróhelyből átalakítottam…

Szám váltás… „áááá I find youuuuuuuu joáááuuuu” XDDD Kicsit sincs elnyújtva.

Ja akartam kérni a kedves olvasókat, hogy regisztráljanak és kommentáljanak. Mivel a blog.hu nem engedélyezi már azt, hogy csak úgy kommentelhet mindenki aki akar. Nem én állítottam át.
Hű de hivatalos voltam… Túl sok hivatalos levelet írtam angolul gyakorlásképpen. Egészen belém ivódott ez a formalitás izé. Na jó nem, ha még használom az izé-t. Nagyanyámat mindig kiakasztom ezzel.
Tegnap jól nézhettem ki. Ugyanis a szobám tele volt molylepkével ismeretlen okokból és helyről. Én neki álltam csapkodni őket, mert a spray-re tojtak magasról. Szóval miközben csapkodtam ez játszódott le:
”Maradj már nyugton! (Csatt) Úgyis elkaplak! (Csatt) Nem érted, hogy nincs esélyed? (Csatt)
Fene egyen meg rohadék! (Csatt) Nyugi, maradj ott picikém… (Csatt) Nem foglak bántani. (Csatt) Csak egy picikét fog fájni…(Csatt) Most megvaaaaagy! (Csatt) Nah azért, most már nyugi lesz. Én megmondtam, hogy maradj nyugton… „
Nah kivégzem Bartókot. Ez jól hangzik… Szóval befejezem. :P
Majd még írok. Pá-pá
Legalább Allison kedvére teszek picit… :)

Szifonváltáska! ^_^

---> Valakiiiii! Somebody help meeeeeee!!!!!!!! Pleaseeeeeee!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://yana-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr721117174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása