Lassacskán kezd eljutni a tudatomig, hogy nyár van. Ami egyenlő azzal, hogy szünet van, ami egyenlő azzal, hogy szabad vagyooook. És ezek egyenlőek azzal, hogy le akarom kötni magam. Dolgozni szeretnék. És ha minden igaz össze is fog jönni. Kérdés, hogy hol? Én sem tudom… XDD De amíg nincs meló, addig itthon csövezek napközben és takarítom a házat A-tól Z-ig. Najó nem igazán… Minden felé járkálok. Múltkor Budán belementem egy emberbe véletlenül… Tulajdonképpen elbotlottam… XDD És kibe botlottam? Fábry Sándorba személyesen. ^^ Vele se találkozik az ember minden nap. :P

 

Múlt éjjel felébredtem hajnali 4-kor. Mondom valami filmet kéne nézni. Hajnali mozizás címén. Belopózok a házba halkan… (a bejárati ajtó hatalmasat nyikorgott… XDD) Út közben a vaksötétben neki megyek valami szőrösnek. :P Zoey jót morgott, hogy felébresztettem.
Bejövök a szobába. Veszélyes terület, anyát nem tanácsos felébreszteni… Mondjuk reggel úgy se szokott emlékezni arra, hogy mit mondott. :D Na szóval belopózok és elveszem az első sikeresen kitapogatott CD tartót. Eddig sikeres hadművelet. :P Visszaosonok a helyemre.
Nézegetem a filmeket… Mit nézzek? Megtaláltam a Barlang c. filmet… Brr a hideg kirázott tőle. Ha jót akartok magatoknak, akkor nem nézitek meg. :P Na szóval a DVD lejátszó eljátszotta azt velem, hogy nem volt hajlandó mást lejátszani, csak a Titanic-ot. Szóval én hajnali fél 5 körül neki ültem Titanic-ot nézni. XDD Akinek ép az elméje, az nem tesz ilyet.
Másodszor néztem meg, annyira nem is volt gáz. Sőt a maga nemében szép is, deeee legközelebb nem ezt fogom nézni fél álomban.

 

Napokban egyik nap neki kezdtem html-t szerkeszteni. Súlyos hiba volt. Közben eltörtem egy tollat és lerágtam az összes körmömet. XDD Nem megy ez nekem. De végül is egész jó lett a végére. Csak kár, hogy nem az enyém. Megrendelésre készült. Csak tudnám, hogy mi a bú bánatért vállaltam el… Na mindegy.

 

Most tulajdonképpen miért is írok? Nem tudom. Szerintem az a hajnali Titanic nagyon betett. Ott ronthattam el a napom. Miért esik ez a nyamvadt eső állandóan???? Heeee? Természetanya figyelmeztetlek, hogy sejhajba foglak billenteni! És azt a természetes sarkadat hátra fogom kötni! Nyáfűűűű fűbe fogsz harapni, me mért ne? :P
Lehet, hogy le kéne feküdnöm aludni? Hmm? Szerintem igen. Deee úgy se fogok aludni.
Megint filmezni fogok. Deee most nem hagyom magam én fogok nyerni és azt fogok nézni, amit akarok, és kész, punktum! Mit nézzek? Micsoda dilemma… Micsoda… Micsoda…
Micsoda nő! Ez az! Ezt fogom nézni. Kérdés, hogy van-e ilyen filmünk. XDDD
Biztos van. Megint valami orbitális hülyeség lesz ebből. Érzem a zsigereimben. És megint fogni fogom a fejem a végeredményt konstatálva. XDDD  Jééé most esik le, hogy tényleg van ilyen film! Igazi klasszikus. Akkor biztos megvan valahol. Akkor megpróbálom felkutatni a hatalmas Pataki család űrjében. Adatbázisomban megvan, eddig oké. De a helye ismeretlen. Célpont bemérve… Ajajj én most eltakarodok aludni, vagy valami olyasmi csinálni. :P

Kikapcsolom magam mára ígérem. :)

 

Szifonváltáska! ^^

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yana-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr661214521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása