Bécsi erdő krónikája

 2009.05.12. 13:43

Hétvégén Bécsben és környékén voltam keresztanyummal. Pontosabban bécsi erdő körúton.

 

Szárnyashajóval mentünk Bécsig. Mondanom se kell, amikor meghallottam, hogy 6 és fél óra az út kicsit megijedtem… Mi a frászt fogok én 6 és fél órát csinálni egy hajón ülve? És egyébként is, mi lesz ha Duna-beteg leszek? Szét rókázom a hajót, vagy mi? Ilyen és ezekhez hasonló kérdések keringtek bennem.
Nos amint beültem a hajóba, ami iszonyat kényelmes volt, elaludtam… Amikor elindultunk szinte nem is érződött, hogy vízen megyünk. Semmi rázkódás… Az ülés kényelmes volt, én meg végre aludtam. Néha felébredtem, néztem ahogy a táj fut… :) Egyébként a hajó átlag sebessége 60 km/h, ha valaki nem tudná, akkor ez gyorsnak számít. És miután utána olvasás után rájöttem, hogy Ferenc József anno az első gőzhajóval 48 óra alatt tette meg az utat Bécsig, egyből befogtam a számat… XDDD
Oda értünk Bécsbe, az utazási iroda képviselője sehol… Végül ők rohantak a csoport után. XD Busz várt ránk.
Buszból körbe mentünk Bécsen, persze amikor én ott vagyok, akkor nem megy semmi se normálisan, mert miért menne… Szóval először az egyik út azért volt lezárva, mert elütöttek egy biciklist, aztán meg valami ünnepség alkalmából, aztán pedig a mikrofon is felmondta a szolgálatot. XD De azért végig néztük, a helyi idegen vezető nagyon szimpatikus volt, olyan kis aranyos. A haja úgy fel volt tornyozva, hogy csak na. Nem hiszem el, hogy magának csinálta úgy, lehetetlen. Na mindegy, most nem hajazom.
Vacsora az nagyon finom volt, egy parasztudvarban ettünk. Jöttek a cigányok húzni a nótát. Jól játszottak… deee enyhén fogalmazok, ha azt mondanám, hogy nem az én stílusom. Imádkoztam magamban, hogy menjenek el innen. Egyszer néztem feléjük… Nagyon megbántam, nagyon -  nagyon, mert utána oda jöttek hozzám. Mondom ilyen nincs! Ilyen csak velem lehet. Majdnem ott tartottam, hogy a fejükbe verem a hegedűt, de aztán megunták a kínzásomat, és tovább álltak. A fél társaság rajtam nevetett, amikor felsóhajtottam. XDD
Este a szálláson beestem az ágyba. Azt tudni kell, hogy az erkélyen még időztem egy kicsit és élveztem az orgona illatot. Ugyanis ott még csak most nyíltak ki. :)
Keresztanyum kijött én meg épp akkor mértem fel a terepet növény szempontból… Elkezdtem neki, hogy ott egy ilyen meg olyan fa, meg bokor, meg virág. Miért nyíltak itt később a virágok? Éghajlat is előjött…Mondanom se kell, hogy hamar ott hagyott. XDD Senki se tudja ezt elviselni tőlem… :(  Jó oké, ez egy idegesítő szokásom, bevallom. Pórbálom kordában tartani, de amikor fáradt vagyok, akkor előjön ez. XD

Másnap a Dunakanyarban buszoztunk. Nagyon szép helyeken voltunk, szép templomokkal. Mivel semmi érdekes ajándék vagy ilyesmi nem volt, csak pia, ezért hoztam azt. Anyám nézett is, hogy ugye ezt nem én akarom meginni? XD Mondom nem, csak hoztam haza egy kis souvenirt, nehogy már üres kézzel jöjjek, vagy inkább üvegekkel. :P Mondjuk az a rész a barack pálinkájáról híres, de találtam mák likőrt, meg ilyenek. Kíváncsi vagyok milyenek lehetnek, az ilyen, hogy sör az nem kell. De ezek… Nos némi egzotikummal bírnak, ezért meg kell kóstolni őket. De hogy anya örüljön hoztam neki eredeti osztrák barack lekvárt. XDDD Normális vagyok, normális vagyok… Na jó… Nem, de ez nem lényeg.

A busz vezetővel már voltam a Benelux államokban, ezért megint jókat dumáltunk. Mint mindig, minden busz sofőrrel jóban vagyok, nem tom, valahogy sikerül megtalálni  hangot velük. Jó egy idő után lehet, hogy nem, de pár napig jól elszoktam velük lenni beszélgetés szintjén. :)
Egyébként elég ironikus, hogy egy templomban vettem a piákat… Nem? Azt hinné az ember, hogy rózsafüzérek, meg keresztecskéket árulnak ott… Neeeem. Megyek a kegyárushoz, erre nézem, hogy ilyen olyan pálinka, likőr meg bor… Mondom: „Rossz helyre kerültem?”
Sajnos, vagy szerencsémre nem. ^_^
Visszafelé a buszon gondolkodtam, aludtam, gondolkodtam és aludtam. Az osztrák rádió gyöngyszemeit hallgatva… Hogy azok milyen bénán énekelnek… Na mindegy, végül végig hallgattam az egész zene repertoáromat, ami a telefonon volt. Jó kis összeállítás volt.
Retro, rock, pop, musical… Tudom, no comment… (azért kommentálhattok :P)

Győrnél vezető csere volt… Két nyanya elkezdte, hogy ők a Ferenciek terén akarnak leszállni… Ahol a busz megállt az nem volt jó nekik, mert onnan gyalogolni kellett volna még… Hülye banyák… Én úgy leszállítottam volna őket, hogy csak úgy repültek volna.
Végül leszálltak, de aztán mások kitalálták, hogy ők a Keleti-nél akarnak leszállni. Eredetileg úgy volt, hogy csak a Hősök terén áll meg a busz, mert az volt a „végállomás”. Végül megszólaltunk kissé hangosan, hogy a busz nem taxi… Ha én is ilyen leszek, ha egyszer öreg leszek, akkor üssön le valaki. Ennyi a hozzá fűzni valóm még.

Ilyen szentet, meg olyan szentet emlegetett az idegenvezető. Mondom olyan, hogy Szent Anita nincs? Utána néztem… Nincs… -.- Szemetek. Bezzeg ilyenek vannak, hogy Szent Bénezet (milyen név már ez… szegény ember, szerintem azért lett szent, mert elviselte élete végéig ezt a nevet), Eustochia Calafato (most komolyan ezt hogy a fenébe kell kimondani?), Szent Izidor a földműves (én is menjek el földet túrni és akkor szent leszek?), és ez: Szent Withburga… Elegem van, egy olyan normális név, mint az Anita miért nincs közöttük, mint szent??? Ilyen barom nevűek bezzeg vannak… -.-
De a legjobb… Tegnap anyát szórakoztattam ezzel a hülyeséggel… Mondom neki:
”Már el is képzeltem a képemet egy templom falán fényes karikával körül véve… És mondjuk az egyik bordám lenne a templom ereklyéje…” Anyám megszólal: „Ja. Használhatnák sípnak, ha kettő is van, akkor meg pánsípnak.” Itt hagytam ott… XDDD

A lényeg, hogy szép volt, jó volt az út. ^_^

Szifonváltáska!
 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yana-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr151117078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása