No gyerekek közeledik az iskola, de én megosztom veletek az Iskolai tízparancsolatomat veletek, hogy tudjátok mit kell tennetek és mire kell figyelnetek. XDD
Íme:

Iskolai Tízparancsolat

1. Ne kívánd tanárod halálát, segíts neki, hogy önmaga kívánja azt!

2. Ha osztálytársad véletlenül tanulni kezd, ez nem ok arra, hogy te is hasonlóan cselekedj!

3. Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra, inkább halaszd holnap utánra, mert addig hátha nem lesz rá szükség.

4. Az a feladat, amely nem oldódik meg magától 30 nap alatt, nem érdemli meg, hogy foglalkozzanak vele!

5. Az iskola nem kocsma, hogy egész nap ott tartózkodj, nem Isten háza, hogy vasárnap is oda
menj!

6. A tanulás nemesít, de társadalmunknak nincs szüksége nemesekre!

7. Aki nem tanul, az nem hibázhat. A hibátlan tanuló megérdemli a kitüntetést, ugyebár…

8. Mindenkinek kell, hogy legyen valami hobbija, de nem feltétlen szükséges, hogy az a tanulás legyen!

9. A tanulás élteti az embert, de a pihenés sem ölt meg senkit!

10. A lustaság fél egészség, de te legyél teljesen egészséges! Én nem félek a tanulástól, mert tudom, hogy miként tartsam magam távol tőle!

És most már ti is tudni fogjátok. XDDD Tudom, megint egyedül vagyok itthon aztán elmélkedem. :)

Júúúj és nem is meséltem… Busszal kellett mennem és megálltam a megállóban. Mögöttem 2 öreg neki áll beszélgetni:
- Hallotta? A főváros most külföldről rendel autóbuszokat.
- Rémes!
- Mi ebben a rémes?
- Na hallja, már egy fél órája várok itt autóbuszra, mikor fognak azok külföldről ideérni?! – ezt teljesen magából kikelve mondta. Én meg szakadtam a röhögéstől. XDDD

Ja és valamilyen felindulásból vásárolni is elmentem. Bemegyek az üzletbe és utánam bejött egy nyanya. Az eladó oda jött hozzám beszélgetni, tök jófej csávó volt, ránézett a nyanyára és rám kacsintott. :) Odament a nyanyához:
- Segíthetek valamiben?
- Igen, szeretném felpróbálni azt a kék ruhát a kirakatban.
- Csak nyugodtan, de nem lenne kényelmesebb a próbafülkében?
A nyanya szeme kikerekedett és fogta a ronda pofáját és kiment az üzletből, pulyka vörös volt a feje. XDDD Ott röhögtünk a sráccal vagy 10 percig.

Ismerősömmel sétáltunk és láttunk egy nyulat. Megkérdezte, hogy:
- Hogy lehet nyulat fogni?
- Ásd be magad a földbe nyakig és utánozd a répa növekedését, ha már elég nagy leszel, akkor jön a nyuszi hozzád és jobbik esetben megfogod, rosszabbik esetben megrágcsál.
Először nézett rám, hogy mi a franc bajom van, aztán meg elkezdett röhögni. Mondjuk én már az arckifejezésén is röhögtem. XDDD Kegyetlen volt!

A dohányzós és nem dohányzós részekről beszélgettem egyik barátnőmmel… Beszélgetünk, beszélgetünk, erre beszól egy ilyet:
- A éttermek dohányzó és nem dohányzó részre osztása olyan, mintha a strand belehugyozós és nem belehugyozós részre osztanák. XDDD

 

Meghaltaaaaam, megiiiint!!!! XDDDDDDDDDDDD

 

Lehet, hogy még írok ma... Ki tudja? Na ezt jó lenne tudni, hogy ki tudja, hogy írok-e és, hogy tudja-e, hogy mi lesz benne. Tehát van-e olyan valaki, aki tudja, hogy én hogy tudom, hogy mikor fogom tudni, amit kell tudni ahhoz, hogy leírjam és hogy fogom tudni leírni és milyen hosszúságban fogom tudni és mekkora baromságot fogok írni benne és egyébként is, van olyan, aki mindent tud?

Azta, ezt aztán szépen összehoztam. XDDD

 

Boldog vagyooook!!! A saját hülyeségem boldogít. XDDD

 

Szifonváltáska! ^_^ ( Mona Lisa is búcsúzik tőletek... XDDD)

A bejegyzés trackback címe:

https://yana-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr731334770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Allison 2009.09.09. 14:29:58

Na szia!!
Reg kommenteltem neked :D :P
NA de majd most :P
Ezt a 10 parancsolatot honnan szedted le?? XDD Vagy te talaltad ki?? (mondd hogy nem, kerlek!! :D )
Az a buszos es vasarlos neni... hat az kesz :D XDD Hihetetlen mik tortennek veled XDD

Allison 2009.09.09. 14:31:45

Na es az a nyulas, amit te talaltal ki.... uhh... asd be magad es legyel repa XDDD te mar kiprobaltad, azert ajanlottad??? vagy mi?? XDD
Mona Lisa meg fergeteges... :) amikor vigyori kepe van, ijesztoen hasonlit rad :P na pusz ^^

Allison 2009.09.09. 14:32:38

na es az a nyulas...
süti beállítások módosítása